close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
新手買單眼,爬了好多文,還是沒個頭緒,想請各位大大給個建議~~
Jul 29th 2013, 13:11

最近小妹我想買台單眼,因為是第一次要從DC換單眼,所以有先實際到了相機館店面去問問
我通常都拍靜態的風景、食物,或是全家福跟合照
所以店員給我的建議是先買類單眼來玩玩,我跟店員說希望"照出來的照片顯色度能跟實際看到的感覺差不多"
要輕巧好攜帶點的!! 他就推薦我買Nikon P7700

所以想請問各位前輩,我該怎麼選擇好呢??

還有,有無推薦適合新手、女生玩的小單眼或類單嗎??

我的預算是2萬以下

謝謝各位!!!感激不盡!!!><

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()