Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
Re: [心得] 最近道路上的白目越來越多了
Jul 10th 2013, 21:16, by meatbear

作者meatbear (肉圓熊)

看板car

標題Re: [心得] 最近道路上的白目越來越多了

時間Wed Jul 10 21:16:31 2013

現在開車真的一年不如一年 龜車持續增加中 昨天還前天上班時 過高屏大橋開在鳳屏一路(速限70km/h) 我開在內車道 看到前面紅燈準備停車 眼角喵一下中線車道 一輛紅色轎車前面空間還很大 慢慢向前滑 原本想說是紅燈了 所以慢慢滑過去很正常 結果當我車開過去時看到一個年輕人(男) 一手握著方向盤 一手握著手機 看起來打字打挺快的 眼睛直瞪著手機 大概只有用餘光看前車距離吧 紅燈時 他剛好就停在我旁邊 我就一直看他猛打字 後來綠燈了 我就開走了 不時看一下後視鏡 沒錯 大概好幾秒時間都沒動 最後看時 好像是有開始在緩慢移動 然後後面開始有車再換車道 大家就都等他玩手機 打字完再走好了 好在我不是在他後面的車 不然真的很衰小 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.236.131.48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()