Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[心情] 我知道妳不會用Ptt。
Nov 12th 2013, 21:39, by sal215

作者sal215 (周星星警官)

站內Boy-Girl

標題[心情] 我知道妳不會用Ptt。

時間Tue Nov 12 21:39:35 2013

我醉了,但我懂了。 曾經的都是曾經,過去的再怎麼努力也回不來。 與其讓妳在我懷中枯萎,寧願妳犯錯後悔,讓妳飛向夢中的世界。 我不會忘記妳,也不會逃避,我會像個男人挺起胸。 就好像愛妳一樣。 很開心妳找到了妳認同的歸宿,這真得很不簡單,我必需收回我的驕傲,因為,有人做到我做不到的事。 我真心的祝福妳,美麗的新娘子。 希望有人,能把這段話傳給妳。 因為,這世上,只有一個這麼愛妳的我。 希望有一天,妳也不會吝嗇祝福我,因為 沒有人知道, 有多難。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 115.82.241.42

inzaghi520:不知道你喜不喜歡文學作品!!! 尼采:如果你為愛所苦 11/12 21:42

inzaghi520:那就只有一種治療方法。就是勇敢去愛,主動去愛,愛得 11/12 21:42

inzaghi520:更多,更溫暖,更堅定。因為只有愛,才是治療愛的仙丹 11/12 21:43

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()