Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[選擇] 香奈兒CC霜、BB霜、粉底液哪個好咧?
Nov 13th 2013, 11:14, by half318i

作者half318i (318之夢)

看板MakeUp

標題[選擇] 香奈兒CC霜、BB霜、粉底液哪個好咧?

時間Wed Nov 13 11:14:18 2013

水水好! 想請問版上的小香達人或是有使用過上述類型的水水~ 我是個上班族新手媽媽(32Y) 早上要快速完成底粧~ 我的皮膚偏敏感型, 膚況算是正常,但就是蠟黃、暗沉~ 我想要的妝感主要是想修正一下膚色、氣色好一些即可 沒有其他的明顯需要遮瑕的斑點(黑眼圈就不管了啦~~) 去靠櫃時,提出上述需求給櫃姐, 櫃姐幫我左、右臉用了不同的產品 左=CC霜+緊緻無瑕粉底+BB蜜粉+活力光采雪紡水潤粉餅 右=CC霜+BB蜜粉+活力光采雪紡水潤粉餅 脖子=BB霜+BB蜜粉+活力光采雪紡水潤粉餅 而櫃姐建議我帶:CC霜(或是無瑕粉底)擇一+活力光采雪紡水潤粉餅 半天下來的結果,我覺得只用CC霜沒加粉底會有粉痕~ 因為之前沒用過小香的彩粧,沒什麼概念 可以依照我的訴求給我一些建議嗎? 另,請問CC霜會分色號嗎?小姐說我是用新色#12 可我在購物平台上,CC霜是沒有分色號的~ 請問,是不是我搞錯了呢? 謝謝! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.32.175.122

pasaga:cc霜最近出了新色 本來只有一色111.255.173.212 11/13 11:43

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()