Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
請問雷射除刺青後有可能跟原來的皮膚一樣嗎?雷射除刺青會很貴嗎
Jul 11th 2013, 14:06

我以前都只敢穿長褲
我小腹很大,大腿也很粗
我不敢穿短裙和短褲
男朋友都希望我可以減肥
我想要瘦下來去買漂亮的衣服
我用過了減肥茶減重,甚至也穿過塑身衣
但是減了2年從來沒有瘦身成功過
我透過網路認識了教練幫助我減肥
2個月我瘦了4公斤
我男朋友說我沒有水腫了
看起來好美,我好開心喔
我現在可以買漂亮的衣服
穿上性感的短裙
減肥是女人一輩子的志業
我可以你一定也可以

http://blog.yam.com/beautyshop32

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()