Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
巨蟹女與射手男
Jul 10th 2013, 00:59

我男友射手座 他最近要打工跟我說:我太累了才沒時間裡你 星期一我要去睡時看他FB還在線跟他說:早點睡才不會累 晚安 他跟我說:恩 88 星期二我跟他說:早睡早起身體好 來迎接明天的到來 晚安 他跟我說:恩
我想問的:
1.他這樣是不是真的太累還是不理我
2.比較有規矩的射手男會不會喜歡上別人
3.比較有規矩的射手男會覺得愛玩的巨蟹女很煩嗎
4.比較有規矩的射手男跟愛玩的巨蟹女很合嗎
5.我想知道談戀愛的射手男是怎麼樣的人
6.比較有規矩的射手男要分手的時候會有什麼個性跟聊天時會說什麼
7.射手男已經喜歡上別人會有什麼個性跟聊天會說什麼
8.比較有規矩的射手男以前一直要我跟他在一起這樣的他會一直跟我在一起到結婚嗎
我知道要相信對方但他都不理我 我怕他是真的要不理我了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()