Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
我想和前女友復合,請問分手後如何複合?女朋友是雙子座
Jul 12th 2013, 01:31

我想和前女友復合,請問分手後如何複合?女朋友是雙子座

我女友是上個月和我分手的,到現在我還是無法忘記她
她是我第一任女朋友,我女友和我分手的原因
說感情變淡了,對我没有感情了,想和我分手,這樣對彼此都好
我不想讓她離開,也不想放棄,我現在真得好難過,好痛苦
請問誰有分手後複合的經驗嗎?請提供意見給我
感謝你們!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()