close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
做夢夢到坐牢 (我是女生)
Jun 16th 2013, 01:22

知識問題|

發問者: 宣穎 ( 初學者 5 級)
發問時間: 2013-06-16 09:22:50 ( 還有 4 天發問到期 )
解答贈點: 5 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

昨天晚上我夢到了我無緣無故就被捉過去坐牢而且還夢到一個很兇猛的羊衝了出來我嚇得就往外面逃 結果我逃出監獄外了後來我一直跑一直跑 在我熟悉的地方竟然有直升機我跳上了直飛機 後來要起飛了 我就馬上跳下去 想跑迴家的路途中我遇到有一個年輕媽媽帶著一個很可愛的小baby後來我們就走了一個警察不會通過的地方我就跟那個女生聊天 他說他是趁我被嚇到時跟我一樣逃出來的 我問他他為何坐牢她說她縱火 後來我們就聽到警察車的聲音 我們就馬上逃到田旁邊躲起來後來漸漸沒聲音 後來我醒來時發現我留一大堆汗 這是甚麼意思 ? 這個夢我是第一次夢
我還有其他做夢做到坐牢的案例

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新超自然

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()