close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
史嘉蕾不怕聖誕「堆肥」 大吃前先減重
Dec 26th 2013, 16:34

【李子凡╱綜合報導】性感女神「黑寡婦」史嘉蕾約翰森(Scarlett Johansson)正與法籍未婚夫開心過聖誕假期,她早已做足準備大吃,而且老神在在不怕變肥,她透露:「我在假期前會勤上健身房,這樣一來我放假跑趴大吃時就不會有罪惡感。」
 
她還向媒體分享她的過節「撇步」:「我通常喜歡去別人辦的派對,因為如果我是女主人,我會不停地清理。我通常會帶一瓶香檳與榭寄生。」她也樂於送禮物:「我比較喜歡送禮物而不是收禮,我會為我愛的人買他們很喜歡,但不會開口要的東西。」
 
想看更多娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團
https://www.facebook.com/AppleEnews

史嘉蕾約翰森透露用健身維持體態。達志

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()