close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[小心] 南區健康路金華郵局前的推銷男子
Oct 1st 2013, 16:33, by sunapple0725

作者sunapple0725 (買個不停:P)

看板Tainan

標題[小心] 南區健康路金華郵局前的推銷男子

時間Tue Oct 1 16:33:12 2013

剛剛去南區健康路上的金華郵局辦事 辦好出來要離開時 有一位矮矮瘦瘦黑黑的男子上前推銷物品 他自稱是殘障人士 在賣自製的文具(還是鑰匙圈?) 我就笑笑的跟他揮手 表示不需要 (因為家裡根本不缺文具 而且已經有不定期小額捐款給公益團體的習慣) 他就一直在那邊說 給殘障人士一個機會啦~ 我還是不發一語 也沒抬頭看他 就要牽我的機車 他看我要騎走了 就發脾氣的大罵 " 啊!基霸摳嘛謀通!啊系捂心謀啦!" 我就抬頭對他說 你這樣很沒風度喔~不跟你買就這樣罵人 他還是繼續大聲罵 "啊系捂心謀啦!" 一直在那邊跳針 我真的被這男子給氣到 我就說警察局在那邊 你去找警察好了 接著我就騎走了~還感覺得到他恨恨的瞪著我 請大家去健康路上的金華郵局辦事時 務必小心啊~有自稱殘障人士的男子在兜售物品 (重點是:他看起來好手好腳的) 不買還會被罵 =____________= "" ps.那邊還有推銷健康早餐的人 也是要小心被纏上 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.255.85.77

cindyhsu:我剛剛去有看到 不過他沒跟我推銷 10/01 16:44

book2381:淡定點 10/01 16:44

cindyhsu:至於推薦康早餐的 說有拿過早餐券就好了 10/01 16:44

cindyhsu:要你填問卷的話 就說趕時間 一次兩次過後 就不會找你了 10/01 16:45

cindyhsu:我現在踏出郵局門後都可以很安靜的離開XDDD 10/01 16:45

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()