close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[心得] visee pk3 跟 lizlisa腮紅分享
Jan 12th 2014, 17:37, by mimitara

作者mimitara (咪子)

站內MakeUp

標題[心得] visee pk3 跟 lizlisa腮紅分享

時間Sun Jan 12 17:37:30 2014

第一次發心得、給也想買的大家參考一下>< 網誌好讀版 http://mimi470302.pixnet.net/blog/post/171432618 純文字閱讀版開始 くまモン太可愛忍不住放進來(那隻熊ww) 最近買的這些都是我最近的愛將XD,最左邊JS四色腮紅是我的第一個JS化妝品,機場限定色 JS旁邊的護唇膏(黃色包裝)擦起來有唇蜜的效果很滋潤所以我最近很愛用,曼秀雷敦的 中間LIZLISA腮紅等等介紹 燙睫毛器超好用我萬年的不舉睫毛終於硬了Q________________Q((喂) 在我一度要放棄我的眼睫毛的時候...太感動XDDDDDDDDD 眼影也是今天的主角等等介紹 唇膏是裸色雪紡,我也很愛他的顏色~可是他太容易脫皮了..不然我很喜歡!(妙巴黎03也是我愛用色XD) 本尊出現了,黑色的壓紋(我拍的反光好重Q_Q) 美麗的酒紅色,不顯老>_/////※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 126.31.254.148

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()