close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Re: [詢問] 共同好友
Jan 20th 2014, 11:50, by cRossdaRk

作者cRossdaRk (御劍零式)

站內Facebook

標題Re: [詢問] 共同好友

時間Mon Jan 20 11:49:58 2014

本來我正想問類似問題 看到你的問題我突然悟道了XD 這代表你 "沒有顯示的那位共同好友" 跟 "你在搜尋的人" 他們都有設定好友的隱私選項(如僅限本人 或不含點頭之交) 造成你無法看到 確認方法很簡單 去 "沒有顯示的那位共同好友" 的頁面找你自己 找不到的話就是我說的 ※ 引述《kororoDX (軍曹)》之銘言: : 請問 : 有個人我搜尋時顯示 : 我與他有兩位共同好友 : 但我點進去看 : 只有顯示一位共同好友 : 請問這是怎麼回事 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.164.72.105

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()