close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
Re: [求助] 愛我還是我的家人
Nov 13th 2013, 12:43, by Goodwhite

作者Goodwhite (浮雲~)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 愛我還是我的家人

時間Wed Nov 13 12:43:55 2013

先給答案 愛上了 就會有人願意 ※ 引述《iamflora (動物園管理員)》之銘言: : 我的家庭狀況很糟 : 是低收入戶 : 姐姐精神狀況不穩定 : 爸爸半身攤瘓 : 媽媽幾年前瘋過 : 躁鬱症 : 但這些年我們都撐下來了 我有一個朋友 他交了一個論及婚嫁的女友,稱作B B的父母離異,父親在外面搞女人 所以B又多了一個三歲的小小妹 家中又有人有前科,都好吃懶做 全家的經濟都靠B在支撐 B是個善良有責任感的女孩! 幸運的是,我朋友的薪水是小魯蛇的數倍 多養一個家庭還行 所以就算家人的不認同 他還是想娶B : 我有交往兩年的男友 : 說不想結婚 : 一次吵醒之後 : 我親耳聽他說 : 因為他不喜歡我的家人 : 甚至問我 : 之前那個想娶你的 : 真的不在乎你家狀況? 不是不愛 只是承擔不起 不過 總會有個承擔的起又愛你的男人出現 女人的青春有限 青春的女人無限 如果你想結婚 就攤牌吧~ : 我一直以為結婚是兩個人的事 : 只是兩個人的事而已 : 所以我不但要負擔承受這一切 : 這輩子也不能結婚了 : 我想請問所有男人 : 如果是你 : 你願意娶我嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 59.120.98.131 ※ 編輯: Goodwhite 來自: 59.120.98.131 (11/13 12:56)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq4 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()